2010. november 5., péntek

Horgolt csengők és egyebek:)








Nagyon elfoglalt voltam mostanában.Lakás festés,hurrikán utána nagytakarítás,etető átalakítás annak a festése.
Volt részem mindenben bőven.Gyöngyözésre annyi időm nem,hogy valami értelmeset összehozzak,csak ebbe abba belekaptam.
Esténként éppen hogy felnéztem a blogokba,de annyira lassú a net,hogy kommentelni nem tudtam,mert egyszerűen nem haladtam vele,meg el sem küldte,mindig errort írt.Így mostanában csak kukkoltam és érzem,mindenkiben tombol a karácsonyi hangulat:)))
Imádom:))Én is abban vagyok már.Most hogy az etetőt variáljuk,már álmodozom a karácsonyi dekorációkon.Előszőr gyöngyös dolgokat gondoltam,de aztán letettem róla,mert inkább ékszereket szeretnék készíteni belőlük.
Így jött a nagy ötlet egy horgolós blog böngészése közben,hogy mit csinálok.Hát komolyan mondom,elájultam,miket lehet horgolni és milyen csodállatosak:))
Előszőr csodálatos angyalokat láttam.Na hevesen elkezdtem kutakodni,közben ha Kriszta barátném is itt figyelt a neten,lökdöstem át neki,hogy mondjon véleményeket,neki melyik tetszik stb.Kicsit ki is akadt:))Gondolom fogta a fejét,hogy újabb hóbort Te JÓ Isten:)))Mondta is egyébként:)))
De aztán,mintha tetszettek volna neki is:)Találtam angyalt,csengőt,hóembert,mikulást,csillagot:))De olyan szépeket,hogy álmomban nem gondoltam volna,hogy ilyet lehet horgolásból alkotni.
NAhát amikor munkaidőben csendes járat volt,ezeket próbálgattam csinálni.
Hát nem könnyű,de bele lehet jönni.A kék szinű csengőt csináltam legelőszőr.Elég kusza,de azért megmutatom.A zöld a második munkám.Most egy hóembert készítek és végtelen izgatott vagyok,mert nagyon tetszett a képen és szeretném nagyon megcsinálni.
Ez a hobbinak mutatkozó elfoglaltság azért jó,mert ezt tudom munka közben is csinálni,amikor esetleg nincsenek vendégek,mert nagyon unatkozom,a lassú szezonban.A gyöngyöket nem szívesen viszem ki magammal,mert elszórom,meg azt nem könnyű egy pillanat alatt bedobni a szatyorba.A horgolást meg igen:)
Már születik a gyöngyös változata is a fejembe,de nem tudom lesz-e belőle valami:))

A többi képeken azt a kis pici apartman belsejét láthatjátok,amit mostanában festegettem,csinálgattam.Megkerestem auz összes lyukat,ahol az ablak nyíláson beszivárgot az eső és szépen megcsináltam,mert nagyon csúnya volt a fal szinte mindenhol.Az öreglány Amerikában van,így kokettálni sem tudtam vele ez ügyben,de gondoltam,csak nem haragszik,ha szépen magam csendességében itt a lassú szezonba megcsinálgatom.Egyszerűen nem tudtam kiadni bérbe.Senkinek nem kellett még olcsón sem.Így gondoltam,nem érdekel mit akar az öreglány,én lakhatóvá varázsolom.NA majd a reakció kiderül decemberben....jaj:))Lehet gáz lesz.
Dehát olyan nagyon csúnya volt.Le volt peregve a festék,penészes volt a fal stb,vakolat leesve.Na én az összes tudományomat amit ellestem a festőktől régen,bevetettem.Találtam az öreglány kamrájában falfestéket.Ráadásul olyan volt,amivel nem kellett még külön kínlódni hígítóval,csak kibontottam és fel kellett mázolni.Vettem gipszet betapasztani a sérüléseket,akkor az ablak keretet gyönyörű narancsos rószaszínre megálmodtam,de ez kilőve,mert nem volt se narancs,se piros,se rózsszín festék,így találtam sötét kéket és vettem hozzá fehér festéket és szépen kikutyultam szép kékre.Azt tudom, Ilna néni nagyon szereti a kéket ami az ablak és ajtó kereteken van és ezt a krém színt ami a falon van.Eredetileg fehér volt az ablak keret és csupa kosz,újlenyomatos ami nagyon idegesített.NA ezt a festéket szépen le lehet mosni majd.Meg kicsit fellöki a lakást,vidámabbá tette,mert olyan öreg hatású volt az öreg bútorok miadt.A konyhabútort nemis ecsetelnék milyen állapotban volt.Én simán megreptettem volna,ha az enyém.CSúpa penész szagó,öreg,koszos volt.Fuj.Sokáig nem volt használva és bizony ez meglátszott.NA ééééén:))))Nekiestem!!!!
Ezt az egyet bejelentettem Ilna néninek,jóváhagyta.még örült is neki.Aszt mondta,azt csinálok vele amit akarok.NA jól van ebből folytatva jött a teljes lakás renoválás ötlete.
Szépen kiszárítottam a konyhabútort,letakarítottam a penésztől,lefestem belől,kívül a polcok széleit kékkel,amit az ablak keretre is használtam.
Most mint az álom,olyan lett minden:)))Remélem,örülni fog,hiszen borzasztó csúnya volt ez a pici lakás:(Pedig olyan kis kedves,piciket,de minden van benne:)

A cicás képen pedig Fufikám látható a nagybáttyával,akivel nagyon szeretik egymást.Éppen tegnap nevettem egy jót nekik,mert most végre már hideg van itt is.Melegítőt kell használni,olyan jó friss hűvös lett a levegő:))Megyek is futni:))fOGYIZNI KELL:)
Este jöttem haza és kerestem őket,hogy enni adjak nekik,de nem jöttek.Kicsit ideges lettem,hova lettek ezek a hóbortos maccsok,hát biztos éhesek,mert délben ettek.Hát megtaláltam a fal tövén két szivacs között a picit,akinek csak éppen a feje látszott ki és a nagy rajta feküdt a nagy kövér testével,gondolom így melegítette a kis dögömet:))Nagyon édesek voltak,le is akartam fotózni,de mire beértem,ők jöttek enni.
Ez a kép a kedvenc helyükön a kuka tetején készült.Imádják azt a piros virágot:)Szagolgatják,cirógatják,közben pofozgatják egymást is,meg szeretgetik egymást...de hát pont a kuka tetején???jaj:))))
A hurrikánra nem térnék ki nagyon,mert elég szomoró dolgok történtek,de az meg van elég a földön és nem akarok a blogomban is erről annyira beszélni.Csak annyit,hogy nagyon nagy szerencsénk volt,mert Belize cityt felismerhetetlenné tette.A közepe pont eltalálta Belize Cityt,ami 35 km-re van tőlünk.
Előző nap úgy volt,hogy mi kapjuk meg,de jött egy északi szél estefele és odébb fujta Belize Cityig.HA mi kapjuk,vitte volna az éttermünket.De most mondjátok,mekkora szerencsénk volt!!!Uhhhh....
A hajókat csónakokat,konténereket másfél,egy km-re találták meg a parttól na gazdájuk.Házak romig összerogyva stb.Pedig csak 1-es kategóriájú hurrikán volt. 3 éve 4-es volt felénk,de akkor is szerencsénk volt,mert a szélét kaptuk meg...

11 megjegyzés:

MELI-BEADS írta...

Drága Ildi!Te aztán nem semmi munkát hajtottál végbe!Szerintem örülni fog neki az öreg lány és tetszeni is fog neki,mert azok után ahogy leírtad,nem semmi lehetett a kosz.
A csengők nagyon szépek és én nem mondtam volna,hogy kezdő kéz készítette .
Örülök,hogy kikerült ahurrikán és nem esett bajotok.

Puszil,Meli.

ekszerlada írta...

Köszi Melcsi!!:)
Hát volt meló bőven.Ezt a lakást nem használta Ilna néni,csak tárolónak.De amikor elment,ideadta,ha tudom,adjam ki bérbe.Kitakarítottam én,rend volt,csak hát minden régi és hát sajna penészes.De most igazán szép,tiszta lett:)
A harangokon még van mit csiszolni,mert nem így néznek ám ki azokon ahol én láttam.na de kezdésnek ilyen:)

emikke írta...

Hát Te aztán nem semmi egy csajszi vagy?!:-))) Ennyi mindent csinálni!El tudom képzelni a leírásod és a képek alapján hogy mennyit dolgozhattál.Már csak a végeredmény miatt is megérte!Az öreg lány is biztosan örülni fog neki!

Csudajók a csengőid!!Kíváncsian várom a mikulásodat:-))

Erga írta...

Ildikó te egy ezermester vagy mindenhez értesz. Látom nincs üres járat nálad sem, mindig aktív vagy egy örök nyüzsgő. Én ilyenek is képzeltelek el. Aranyosak a csengők nagyon szép a kis lakás is, a cicu pedig cuki.

Ágota írta...

Drága Ildi!
Nagyon vigyázhatnak rátok odafentről! Reméljük ezután is így lesz majd, hogy elkerül benneteket a hurrikán. Szerintem az "öreglánynak" nem lesz semmi kivetni valója a felújításodban! Én tutira nagyon örülnék, ha nekem így megcsinálnád! Nagyon nagy munka lehetett. Márcsak a takarítás maga!Látom nem unatkozol és hasznosítod a horgolótűt is. Jó az a méret, csak nem arra, amire eredetileg vetted! :)))))

Puszi: Ágota

Las Creaciones de Boricua írta...

preciosos!!!!!!!!!!!!!

ekszerlada írta...

Jaj köszi lányok:))Olyan aranyosak vagytok:)))
Igen Era!Én kb ilyen vagyok.Úgy kell lenyomni ha még fáradt is vagyok.nehéz lecsendesednem.Egyedül valójában csak a gyöngy és az új hobbinak látszó horgolás tud lecsendesíteni és lenyugtatni:))
Ágota!Szerintem is nagyon szeretnek odafent.Azt mondtam amikor meghallottam mi történt Belize Cityben,hogy istenem,nem hiszem el,hogy pont előtte való este kerekedik fel a szél ellenkező irányban.Pedig már mindenki menekült,rengetegen mentek belize Citybe,másnap meg rohantak vissza aki tudott.
Borzasztó volt.De szerencsénk van:))
Majd beszámolok,mit szólt Ilna néni:))...majd kiderül.De sajnálom is,mert már 76 éves és olyan fáradt sokszor ettől az egész üdültetéstől.Csak megörül,hiszen eddig mindenki csak rongálta a lakásait.

Lakota mágia írta...

Nem semmi teljesítmény,gratulálok!!!
A csengők is nagyon szépek!!!
:-)

AgnesBeads írta...

Ildikém! Valami mesés, kis hangulatos kuckót varázsoltál a lepukkadt apartmanból. Szívem szerint repülnék, és kivenném, annyira tetszik! Tuti lesz bérlője. Fantasztikus vagy.
A csengőid is édesek, a cicák meg nagyon szépek!
Örülök, hogy ismét kikerült benneteket a hurrikán, tényleg jól végzi munkáját az Őrangyalod.

Ági mama írta...

Ildikó! Ennyi munka közben még az is csoda, hogy futotta az idődből a kis csengőkre, amik egyébként nagyon aranyosak! Még hála istennek soha nem láttam hurrikánt élőben, de nem is szeretnék, nagyon nagy szerencsétek volt!

ekszerlada írta...

Köszönöm Mágia,ÁGi,Ági MAmA:)))
Most szinte minden szabadidőmet erre áldozok,mert nagyon izgat:)