2010. november 10., szerda

Horgolt Angyalka






Annyira aranyosak vagytok lányok,hogy ilyen lelkesen örültök ezeknek a kis édes figuráknak,hogy már alig alszom,úgy gyártok:))Komolyan hulla vagyok,mert mindent egyszerre akarok tudni szinte.Már elkészült egy ezüstöt kicsit kisebb változatú angyalka is,majd mutatom,de ma csak ezt tudtam lefotózni,mert a kicsi nem volt még kész:)Végre megvan:)))
Sikerült megcsinálnom ,bár a körök befejezésénél valamit eltolhattam,mert kicsit csálén áll a szoknya hátul,de ez már így marad.A kicsinél már tökéletes.
Asszem nagyon várják a helyiek az angyalomat,mert itt nagyon szeretik Őket.A Mikulást, hóembert csak tévében látták ezek a benszülöttek és még karácsonyi dekorációként sem láttak ilyen formában,szóval eddig bár kinek mutattam,elolvadt:)Édesek ahogy rácsodálkoznak dolgokra:)
Persze berendeltek pár dolgot rendesen,szóval mostanában ezerrel gyárthatom,de kezdem a szeretteimmel:)
Ugyanis ezt fogom hazaküldeni Krisztinek,Anyunak:)
Nikol Drága!:)))
Ha küldesz nekem ördög leírást,biza megcsinálom azon nyomban.:)De nem agresszív ördögöt,hanem mosolygósat.:)
Akit egyébként lázba hoztam ezekkel a kedves figurákkal.a bloggyüjteményemben azaz
itt http://ekszerlada-ildibloggyujtemenye.blogspot.com/ sokféle karácsonyi kütyüket találhat.Nagyon jók a minták,egy kis tanulással bármit el lehet sajátítatni.Én kigyűjtöttem az összes jó tananyagot,még videós ,rajzos magyarázat is van benne,meg a jelmagyarázatokat is kigyüjtöttem és a bloggyüjteményemben a bal oldali sávban a "Horgolás alapjainál "mindent meglehet találni.Ne féljetek tőle,vágjatok bele,mert szerintem nagyon aranyos dolgokat lehet készíteni és bele lehet vinni saját fantáziátokat is.Én már az összkreáción gondolkozom,mert nem akarok hűtlen lenni a gyöngyökhöz sem,szóval hamarosan jön egy kombinációóóóó:)))Itt van a fejemben:)Nem gyöngyhorgolás,hanem mááás.Neeem mondom meeeg:))De szerintem jóó lesz.Legalábbis a fejemben olyan jól néz ki:)
Nos itt az angyalka:)Vééégre:))
Anyuval nagyon szeretjük az angyalokat:))Küldök majd neki:))Biztos nagyon boldog lesz:))
Ez most a drága jó NAgyikámé,aki sajnos pont ma egy éve elment...Istenem,ha tudná,milyen édes dolgokat tudok már csinálni:))Biztos örülne neki:)NAgyon hívő volt,hitt az angyalokban nagyon:))Szóval ezt odateszem a fotója mellé:))Hátha örül neki:))
Fufikámék is nagyon érdeklődve fogadták az angyalt:))Míg a keményítőtől száradt,ők ott ültek mellette:)NAgyon kíváncsiak :)Akár mit megfogok,ők rögtön szagolgatják:)

19 megjegyzés:

Edit írta...

Nagyon édes és nagyon szép!!!!!!
Hihetetlenül ügyes vagy!!! :)

Spiri írta...

Csodálatos minden horgolásod!Gratulálok!Én nem tudok horgolni!További sok sikert!

Ágota írta...

Drága Ildikó!
Annyira birom, hogy ilyen kreatív vagy!!! Hiába volt rossz a tű mérete gyöngyhorgoláshoz, Te akkor is hasznosítotad azt! És mennyire édes dolgokat csináltál!!! A nagyid medig biztosan tudja, hogy ez most neki készült. Hisz ő is biztos már egy angyal! Én hiszek ebben. Sajnos az enyém is csak fentről tud segíteni. :( És én marha mennyire sok dolgot nem kérdeztem meg tőle.... :(((( Várom a gyöngyös kreációt és majd később a gyöngyhorgolás végeredményét is nagyon.
Szép napot! :)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Hát igen bele tud az ember kicsit bonyolódni ha ráakad valami egészen hozzá közel állóhoz. Velem is gyakran megtörténik, hogy kényszerítem magam "feküdj már le mert reggel dolog van".az angyalod is bűbájos. Befejezek egy-két gyöngyölést és nekiesek horgolni :)Köszi Ildi :))

LUJZA Gyöngyei írta...

Hogy Te milyen hihetetlenül ügyes vagy! Nagyon helyes az Angyalkád is! :) Alíz

Kriszta írta...

Ildi! Tudom, hogy már kezd elcsépelt lenni, de annyira, de annyira ügyes vagy, hihetetlen, miket meg nem tanulsz!!!! Gratulálok neked és várom a saját kis angyalkámat?:-)DDDD Drága mamid biztosan nagyon örül neki, előttem az arca, ahogy rád nézett!!!!!!!!!!!!!!!! Tuti, hogy aranyosan egyengeti a kis utadat, és látja amiket alkotsz!! Csak így tovább!!!!!!!!!!!

Monessa írta...

Szuper mindegyik figurád!Grat!:)

Erga írta...

Hűűűűűűűűű, ez milyen szép lett, nagyon helyes, gratulálok.

Ilona írta...

Szuper ügyes vagy, nagyon aranyosak az angyalkáid, lehet, hogy engem is megfertőzöl, már kb. 30 éve nem volt horgolótű a kezembe, de ezt nem lehet elfelejteni, majd átnézem a gyűteményed.

Las Creaciones de Boricua írta...

pretty angel!!!!!!!!

Unicornio írta...

Beautiful angel!

Ági mama írta...

Tüneményes lett az angyalkád! s az összes többi horgolásod is fantasztikus! Gratulálok!!

Cseresznyevirág írta...

Egy szót tudok rá: MENNYEI! :-)

Lakota mágia írta...

Csodaszép lett ez az angyalka, és nagyon szép a kidolgozása is!!! Újfent csak gratulálni tudok, még csak most tanultad, és máris profi munka kerül ki a kezedből!!!
:-)

romi írta...

Hát mindig csak gyönyörűségeseket látok itt Nálad. Azt írod most kezdted a horgolást? Akkor gratulálok,nagyon-nagyon ügyes kreatív csajszi vagy! Bármit alkotsz az minőségi munka!!
Szemet gyönyörködtető a blogod!
GRATULÁLOK!!!

ekszerlada írta...

Istenem,de aranyosak vagytok:))Köszönöm szépen ezeket a szép,kedves hozzászólásokat:)))
Igyekszek szépeket csinálni,igyekszem megmutatni azt ami belül van és csak szép dolgokat akarok a blogomban,ahova jó benézni,ahol jó lenni,hiszen az élet produkál elég sok nehéz pillanatot.De itt ki lehet kapcsolódni és el lehet ábrándpzni:))legalábbis én egy örök ábrándozó,álmodozó vagyok és próbálom megmutatni,mik is ezek:)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Drága Ildikó!
Már megint nagyon régen jártam nálad bejegyzésileg, pedig nagyon-nagyon szeretek nálad időzni!
Mennyi fantasztikus dolgot raktál fel! Imádom a hóemberkéd, a télapód, és az angyalkádat is! Mennyire ügyes vagy! El is hiszem, hogy imádnak a helyiek! Egy ilyen színes, vidám egyéniség, mint Te, mindenhol jól jössz! :))))
Gratulálok, nagyon ügyes vagy! :)
Puszi!

vorsi0128 írta...

Kedves Ildikó!!

Szeretném elkérni tőled az angyalkának a leírását/mintáját.
az e-mail címem: vorsi0128@gmal.com
Nagyon szépen köszönöm!
Orsi
U.i.: Nagyon édesek a cicusaid! Nekem egy fekete-fehér olyan pandás "kis"cicám van:) Már 10 éves

ekszerlada írta...

Elküldtem :)