2010. október 31., vasárnap

Rose Romantika :)





Na végre,krisztinek köszönhetően megjöttek ezek a vávrva várt Rose swarik is,amiből annyira vágytam egy ilyen kis finom,érzéki romantikára.Annyira,de annyira tetszik.Ez most a lelki állapotomat tükrözi.Úgy készült,ahogy a lelkem diktálta.Semmi durvaság,csak a finomságra mentem.
Kicsit akartam belevinni egy kis bohémságot,ezt a kis apró swari köves gömbök súgják:)Csak éppen egy kis bohémság és nekem ezek a kis édes pici swarik a homályos gömbön,ezt tükrözik.Kicsit fel akartam vele dobni,nehogy nagyon unalmas legyen.Ez engem most kielégített:)Nagyon tetszik:)
Persze,enyém lesz...mi nem Te jóég:)Mindenre ezt mondom.:)
Most elhatároztam,hogy be tudjak már kicsit telni a kedvenc swariajimmal,minden színből ami nagyon tetszik,készítek egy ilyen romantikát.Jó töményen swaikkal.
Van még 2 szín ami eszméletlenül csalogató.Remélem utána kielégül a lelkem.De szinte mióta gyöngyözöm,erre vágyom.Na nem túl sok ez a szin.3-4 van ilyen.Majd meglátjátok:)

30 megjegyzés:

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful beadwork!!!!!!!!!!

kriszta írta...

Nagyon szuper lett!!! Örülök, hogy ma tudtunk beszélni telefonon is!! Szuper volt hallani a hangodat. Lőjed csak melyik az a swari, legalább a karácsonyi ajcsikádat le tudnám rendezni.....hihihi puszaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adrienn Lukacs írta...

Hú, milyen elegáns és finom, képzelem hogy csillog! Megértem, hogy megtartod magadnak, swarival tökéletes ez a karkötő!

ekszerlada írta...

Thank You very much!!!
Banyó!!Ne hülyéskedj,nekem már az is nagy ajcsi,hogy lebonyolítod a gyöngyöket:))
Én is örülök nagyon:))Jóó volt,de csak én dumáltam,Te meg semmit:))
NA majd legközelebb:))
Adri!Annyira csillog,hogy nagyon:))Imádom:))csodaszép:))

RaMary írta...

Szuper szép, és nagggyon romantikus!
Nagygratula!!!

Szikati írta...

Gyönyörű szép karkötő, olyan igazi lányos romantikus hangulatot tükröz. Csodás ez a finom rózsaszín!!!

Johanna írta...

IMÁDOM

emikke írta...

Húúú Ildi nagyon tetszik!!!! Nagyon szép!!!Ezt én is megtartanám magamnak:-)))

Nikol írta...

Finom, elegáns, IGAZI ROMANTIKUS darab! :) :) Gyönyörű!!! :) :)

Edit írta...

Szuper romantikus! :-) Nagyon szépséges!!!

Ilona írta...

Nagyon szép, igazi lányos romantika!

Lerika írta...

Én nagyon bírom ezt a romantikát. Mondjuk, pont a (egyik) kedvenc swarim!!!!!!!!!!:-))Viseld egészséggel!!!!

Tyto írta...

Imádom ezt a rózsaszínt, és gyönyörű lett a karid belőle! :-)

ekszerlada írta...

Köszi csajok:)Aranyosak vagytoK:))
Komolyan azt gondoltam lelkem mélyén,ugyan kinek fog ez a babarózsaszín tetszeni:))
Mintha lennénk egy páran:)))
Szerintem olyan kedves szín:)

Mm Bisutería írta...

Beautiful beadwork!!!

bandrea írta...

Ez nagyon tuti!! Úgy ahogy van nagyon tetszik!!! Finom, gyönyörű darab!!! Romantikából meg sohase elég!!!:-)))) (imádom fűzni!!)

Magdi írta...

Ildikó gyönyörűséget hoztál össze, eszméletlenül szép!!!!!!!!!! Viseld egészséggel, és csillogjon nagyon sokáig rajtad!!!!!!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Szuper, hogy ilyen romantikus handulatban vagy! Nagyon helyes ez a kari! :) Aliz

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon fincsiséges!!!

Enma írta...

Una maravilla de trabajo.

Tündigyöngy írta...

Álomszép, finom, habos-babos karid lett!

kandy írta...

Habos-babos, gyönyörűűűűűűűűű!!!

Maya írta...

Gyönyörűséges, én mostanság amúgy is bele vagyok szeretve a rózsaszínbe :) Nagyon-nagyon romantikus, babás, széééép!!!

Unicornio írta...

Fantastic beadwork!!!

ekszerlada írta...

Köazi Lányok!NAgyon kedvesel vagytok!!!!
Thank you very much!!!

Piky73 írta...

Aztamindenitdejóóóóóóóóó!!! Már egy ideje én is vágyakozom egy kis romantikus karkötőre, s azt hiszem, megadtad a végső lökést hozzá ezzel a szépséggel :) Nagyon szupi szép lett!

Anami írta...

Gyönyörűséges!

MELI-BEADS írta...

Ildi,fantasztikusan szép lett.Köszi a nálam hagyott megjegyzést.

Tímel írta...

A rózsaszín a kedvenc színem :)
A karkötő remek :)

Ildikó írta...

Ez győnyőrűséges lett!!!
Ilyet azthiszem mindenki szeretne magának...