2010. november 24., szerda

Laky Manó





Nos,csak nem bírom tovább,meg kell mutatnom LAky manót is,aki Krisztim párjáé lesz.
Ő egyébként ugyan olyan képességekkel rendelkezi,mint Many manó,csak a fiatalabb generációból származik és kis okos tojás.
Te!mindenre tudja a választ!!!!Én még ilyet nem láttam,akár mit kérdezel tőle,pillanatok alatt tuti tippet ad!:))
Elbeszélgettem vele,hogy én is jobban megismerjem.
Leültettem velem szemben és beszélgettünk.
Kérdeztem tőle,hogy:
Én -Mond mááán meg,honnan jöttetek Many manóval azon felül,hogy engem boldogítottatok napokon,éjszakákon keresztül?
Laky-Az éterből.Ugyanis jelet kaptunk fentről,hogy meg kell testesülnünk,hogy eljussunk a kiválasztottakhoz.
Én-Na ne mond már,és mit tudsz te olyan nagyon jól?
Laky- Manit csinálni,helyzet felismerés-megoldása,ötletadás,meg ami jön.
Én-és honnan ez a ruházat?Miért nem volt jó neked a zöld ruha,mint Many manónak?Miért kellett engem idegesítened óra hosszákon keresztül,hogy ez nem jó,így nem jó,amúgy csináld?
Laky- Mert én fiatalabb vagyok,az öregnek meg jó a zöld is,hiszen Ő sokkal idősebb nem látod?Ő a több mint 1000 éves.Bölcs és öreg.Én értelmiségi vagyok és ez az egyenruhánk,de még te ezt sem tudtad!!!
Én - Honnan tudtam volna,amikor nem vagyok manó,és soha nem láttam értelmiségi embereknek ilyen vicces ruhában,csak a raboknak.
Laky-RAB VAGY TEEEE!!!!!
Én- Jól van már,most mit kiabász?Nálunk,max fekete öltöny,fehér ingel,de a tied csíkos.
LAky-ÉÉÉÉÉS nem tetszik?Nem baj,nemis a Tied leszek.
Én -Na jól van,ne idegeskedj.Egyébként Manyt honnan ismered?
Laky -Mond,hogy tudsz ennyi butaságot kérdezni?Hát a manók világából,mert ott mindenki ismer,mindenkit.
Én -Neked miért Laky a neved?
Laky-Mert ha megfogsz,és elnyögöd a bajod,megmondom a megoldást és szerencsésnek érezheted magad,hogy a Tied vagyok és akkor kérsz tanácsot tőlem,amikor csak szükséged van rá.Csak éppen nem Te vagy az,hanem Krisztián bleeeeee!!!
De egy szerencséd van,hogy Te alkottál meg és ez már hozott egy adag szerencsét és hozzád is el fog jönni egy manó,de többet nem mondhatok.
Én -Jááááááááááááááj és azt is nekem kell megcsinálni??
Laky-!!!!Mert???Szerinted kinek???Krisztinek???Ki tud horgolni????Ő vagy te???Már megint butaságokat kérdezel!
Én- jaaaaaj nekem!!Remélem,könnyebb eset lesz.
Laky-Hidd el,rajtam annyit szerencsétlenkedtél,hogy már mindenre rájöttél és menni fog.Csak jó lenne már elkezdened,mert időben el kell jönnie.
Én -De olyan fáradt vagyok.
Laky -Ne nyavajogj,csináld mááár!!!
Én-Mond Laky!Szeretni fogod a Krisztiánt?Szépen fogsz vele beszélni?Remélem Őt nem fogod így oktatgatni?
Laky-:)))Hmmmm Ő cimbi!Őt választották nekem.Már nagyon várom a találkát...Remélem,Ő nem fogja a ruhámat kritizálni....Bár a férfiak összetartanak.
Én -na jól van Lakykám,akkor menjetek is isten hírével haza!Hozzatok mindenkinek szerencsét,gyere,bele teszlek benneteket a dobozba.
Laky.-Okééé,de kaját dobjál be!!!Kicsit hosszú az út!
Én-Oké.és mit kértek?Banánt,kókuszt,ananászt?
Laky-Hogyne,nem vagyok én majom,kolbáááááááászt kérünk!!!

Jaaaj,itt megszólalt many manó is és nagyon helyeselt.

Én-Az nincs! Itt nincs kolbász.Majd Kriszti ad nektek,ha haza értetek!Most nézek valami finom harapnivalót.
Laky-Okés,csak légyszi,dobj be egy csokit is!!Imádom!Van Milka csokid??
Én-Ja!Hogyneee!!Itt minden vaaan!
Na jól van,megyek és veszek valamit,és készüljetek,légyszi tegyétek be a kis gyönygöket is krisztinek.
Laky-Okés,de már bent vannak.

Szóval ilyen Laky manó.Kicsi kapkodka és elég fürge,míg az Öreg Many megfontoltabb,bölcsebb,nyugodtabb.De mind a ketten egy végtelen kedves édes manók:)
Csináltam egy közös képet is róluk:))El kell küldenem az éterben a manó családnak:))
Egyébként,Laky készült előbb,akivel tényleg rengeteget szerencsétlenkedtem,azt jittem,sosem leszek kész.Many már gyorsabb volt.

8 megjegyzés:

Erga írta...

Nagyon helyesek így együtt és külön -külön is, hát és a sztori fantasztikus. Nem kéne lassan mese könyvet is írnod. Csúcs egy csajszi vagy, gratula!!!!!

ekszerlada írta...

:)))Köszi Era!!!!
Ez nem mese kérlek!!:))
Ez a valósááááág:)))

Lakota mágia írta...

Nagyon édesek a manók!!!!
...és szerintem is kellene meséket írnod!!!
:-)))

LUJZA Gyöngyei írta...

Móka Miki, nagyon helyesek a manóid!!! Főleg, ha végig csinálják a küldetésüket!!! :) Alíz

Edit írta...

Nagyon helyesek így együtt!!! :-)

AgnesBeads írta...

Annyira cuki ezek a manók, és a történeteik is. Imádom őket.
Te, Ildi, kérdezd már meg Laky manót, hogy hozzám nem készül beköltözni egy kis szerencsemanó?

ekszerlada írta...

KÖSzi Lányok!!:))
Lehet írok:)CSak előszőr figurák kellenek,szóval csinálom:)
Ági,megbeszéltem vele,aszonta,beugrik,hogy megszeresgesd és majd meglátod,mi fog töreténni:))

Kriszta írta...

Ildim! Annyira, de annyira csúcs vagy. Várjuk haza a mi kis manócskánkat, vagyis a Krisztián manóját!!!!!!!! Már csak az a kár, hogy nem személyesen hozod el nekünk, mert már annyira, de annyira hiányzol. Millió puszi és tényleg gondolkozz el a mesén. Én szivesen fogom olvasni majd Pancsival a kispicurkánknak!!!!!!!