2010. november 21., vasárnap

Horgolt Karácsonyi Manó:) Many manó





Sziasztok Lányok:)
Lehet már kiakadtok ezektől a horgolmányoktól,de igérem,most már tényleg beindulok a fűzéssel!!!Tudom,nagyon elhanyagoltalak benneteket,szinte sehol nem jártam,mert minden szabad percet horgoltam,hogy időben kész legyek,mert karácsony előtt jó lenne,ha hazaérne a csomag.
Nagyon el voltam foglalva az utóbbi egy hétben,mert karácsonyi ajándékokat gyártottam a szeretteimnek:)
Természetesen egyedit akartam és mind horgolva lett.NAgy ajándékot innen kukutyimból nem merek küldeni,mivel egyszer már megjártam,de most újra próbálkozom és szerényebb dolgokkal,bár nekem nagyon nagy dolog,mivel éppen csak 2-3 hete kezdtem horgolni.
Hihetetlenül belúdult a fantáziám és egy két eredeti leírástól simán elkanyarodtam,mert éppen sokkal cukibb dolgok születtek meg a fejemben:)
Így született ez a kis manó is,ami hihetetlen nagy sikert vonzott maga után.Sajnos csak 3 napja pattant be,éppen Krisztim párjának gondolkoztam valami manón,ami anyumnak megtetszett és mondván,nevelő fateromnat is meglephetnék egy ilyennel,mert tuti örülne neki:)
Huuuu aszontam,soha nem leszek kész semmivel.Legelőször csak Krisztinek és Anyunak akartam küldeni angyalt,de eszembe jutott a kis Pancsikám is,meg utána krisztián,akkor már tesóm is,Nevelőfaterom.Szal huuu,volt mit aprítanom a héten:))
De megvannak:)Most még a többieket nem szeretném megmutatni,mert félek megtudják a tulajok,akkor meg az már nemigazán meglepi:)
De ezt a manót megmutatom,mert ez annyira édes lett,hogy komolyan alig tudom odaadni:(((
De holnap azonnal hozzákezdek a sokkal nagyobb hasonmásához,mert eszembe jutott,lehet megdumlázom a szemeket,hátha sikerül kapnom egy jó nagy manót:)De gyöngyözök is,hiszen már tele a sziget és lehet árulni azokat is.De ezek a manó és társai,amiket készíteni fogok,dekorációként fognak szerepelni a kis éttermünkben:)
A páromnak is annyira tetszenek,hogy azt mondta,csináljak ilyeneket és az angyalokat pl lelógatjuk a plafonról,mintha repkednének:)
Erről a manóról egyébként azt kell tudni,hogy Őt Many manónak hívják.Egy kis öreg bölcs manó,aki zsákja tele van sok-sok manikával.Ugyanis,elmesélte,amikor fiatalabb volt,bankár volt.Mindent tud a pénz csinálásról,de mindent:)Hihetetlen,csak lestem amikor mesélt.
Azt mondta,annyira szerette a pénzt,hogy még vonzotta is magához,csak rá kellett gondolnia.:)Komolyaaan!!!
AZt mondta nekem,ha megfogom és a kezembe veszem Őkegyelmét és arra kérem koncentráljon akár pár millára,akkor egyszer csak meglesz a mani.Mondtam neki,hogy akkor nem adlak oda,mert nekem is jól jönne egy kis sok pénz.
Azt mondta nekem:-Jaj te csacsi,ne légy irígy,tegyél csak bele a karácsonyi dobozba,mert el kell mennem Karcagra segíteni Anyukádéknak.
Háát...jól van gondoltam,nekik csak elküldöm.MAgamnak meg gyártok egy nagyobbat.Ugyanis azt is mondta Őkegyelme,hogy nekem már lesz szerencsém a manival,mivel én gyártottam ŐŐt:))
Mondtam neki,kösssz!!Még jó hogy!!!
BAnyó,azt ajánlom,Ti is szeretgessétek meg ott félúton:) Súgd a fülibe az összeget:))Gondoskodik róla:)Bár nektek is ott lesz a manótok:)Ő is ugyan ilyen képességekre képes:)
Aki nem hiszi,járjon utána!
Itt a vége,fuss el véle,kerek erdő közepébeeee:))))

22 megjegyzés:

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Ildikó hát te nagyon kialakultál horogolásilag is. Mert hogy a gyöngyeidet csodálom már régen, de hát ezek a bűbáj horgolmányok :oOOOO... Azért eszel és alszol is rendesen hogy ennyi mindent meg tudsz csinálni ?:))))

ekszerlada írta...

Szia Zsuzsi:))
Hogyneee:)Beozstok mindent amennyire lehet.
Bár még most is fent kukucskálok,míg nektek reggel van,nekem meg már aludni kéne:))
Azt hiszem,túl vagyok pörögve:)De végre megnyugodtam,mert elkészültek.

horimarika írta...

Imádom ezt a manót!!!

Zsófi írta...

Ildi, hogy Te még a télapókat is felülmúltad......Hát ez a manó, eszméletlenül jó lett. Ide vele, de azonnal!!!!!

Tímel írta...

Milyen helyes,huncut egy manó ez :):):)

Magdi írta...

Nagyon aranyos kis manóka és a története is!! Nagyon-nagy szükségem lenne nekem is egy ilyen kis manócskára még ha manival nem is de valami lehetőséggel meglephetne!!! Nem szólnál neki pár szót az érdekemben???? Ügyes vagy, ha még csak most kezdted a horgolást és ilyen szuper dolgokat tudsz készíteni, mégis csak tud valamit ez a manó!!!

Erga írta...

Dehogy akadunk ki, hát ez valami bűbáj, imádjuk Őket. Ez a kis manó is az elálló füleivel és a kis szemüvegével annyira édes. Ildikó nagyon belejöttél a horgolásba, irtó ügyes vagy.

Ágota írta...

Drága Ildikó!
Azt hiszem mindenkinek csinálhatnál egy ilyen kis pénzeszsák manót. Itt jól jönne.:) Nem kérnék tőle sokat. Nem vagyok telhetetlen. Csak kicsit lazuljun a hurok.
Nagyon édes lett! Annyira ügyes vagy! Remélem a gyöngyhorgolás is így fog menni, ha végre meglesz a megfelelő tűd. Kiváncsian várom!!!

fszeva írta...

Nagyon ari!:)

fszeva írta...

Nagyon ari!:)

G-design írta...

Hát ez nagyon édes lett, az angyalkákat is megcsodáltam már, de ez, szuper lett!
Mellesleg jót nevettem, many manó =D
ja és a cicuk is nagyot nőttek :)

Panka gyöngye írta...

Jó kis történet erről a Many manóról:)))Imádom:)Alig várom,hogy megmutasd a többit is!Annyira édesek,aranyosak:)Olyan ügyi vagy:)))

Edit írta...

Nagyon-nagyon édes ez a manó!!!!:-)
Annyira ügyes vagy!!!!!!!!!! Fantasztikus ötleteid vannak!

RaMary írta...

Tüneményes Many Manó! Nagyon édes, akárcsak a többi horgolt karácsonyi figurád. Nagyon jó ötlet volt, hogy elkezdted a horgolásukat!

ekszerlada írta...

Köszönöm lányok,nagyon kedvesek vagytok:)!!!
NAgyon örülök,hogy ekkora sikere van Manynak:))
Timi,nemcsak huncut,de dörzsölt is:))Nézz csak bele a szemébe a középső képen.Teljesen meggyőző:))

Lerika írta...

Szerintem ne hagyd abba, tuti cuki!!!!!

ekszerlada írta...

JAj Era dehogy hagyom:)))
CSak napi rendet kell készítenem,hogy mindenre legyen egy kis időm:)hihih
TAlán 1 óra gyöngyözés és egy óra horgolás.VAlahogy így:)

Vadnainé Almási Mária írta...

Nahát Ildi, hogy te milyen ügyi vagy!!!! Imádom a horgolmányaidat is! Kedvencem a Miki, de az angyalka is csodás!!! És ez a manóóó! Irtó cuki! Abba ne hagyd!!!:))

Kata írta...

Nagyon cuki :)
Kíváncsian várom a többit is !!!

Ági mama írta...

Jaj de nagyon jópofa!! Nagyon ügyes vagy!!

Kriszta írta...

Megzabálni való ez is, mint az összes többi kis figurád!! Már nagyon várom a csomagot tőled!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagy pusziiiiiiiiiiii

ekszerlada írta...

Köszi Banyóóóóóó!!:))
Jaj,remélem megérkezik!!!