2010. november 9., kedd

Horgolt Mikulás





Végre megszületett a Mikulás is:))
Ennél már jobban haladtam,mert rájöttem mindenre:))
Eredetileg nem így nézett ki,de én kicsit feltuningoltam.Nekem most nagyon tetszik,annyira gyönyörű lett:)SAjna a fotó nem adja úgy vissza,majd lehet csinálok még róla. A zsákja nem nagyon tetszik azt kicsit átvariálom,mert kicsit fodrosabbra szeretném a száját.Lehet csinálok még kezet neki,meg kiscipőt,de most angyalozok.Végre elsajátítottam azokat a technikákat a mikun és a hóemberen,amikre szükségem van az angyalhoz.
Legelőszőr angyalt akartam csinálni,de annyira bonyolult vol,hogy előszőr muszály volt egyszerűbb mintán gyakorolni.Most végre gond nélkül megy.CSodaszép lesz,hamarosan mutatom és lassan előveszem a gyöngyöket is már:)

20 megjegyzés:

Las Creaciones de Boricua írta...

Oh!!! how cute!!!!!!!!!!!

ekszerlada írta...

Thank You!!!!!:))

Adrienn Lukacs írta...

Nehéz dönteni, hogy a hóember vagy a miki lett-e aranyosabb :) Nagyon ügyes vagy, szuper lett ez is!!!!

Roberta írta...

De helyes, gratulálok Ildi!!!!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Ildi!!Te mi mindent tudsz! Nagyon szép lett.Majd mutasd meg az angyalkát is !

Unknown írta...

Nagyon aranyos lett!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon profi vagy! :) Alíz

AgnesBeads írta...

Szuper!!!!!!! Tényleg kell neki kéz meg láb is.

Juli írta...

Jujj, de helyes ez is! Nagyon megy neked a decemberi kedvességek horgolása! Ügyes vagy! :)

Piky73 írta...

Wow, Ildikó! Nagyon sokoldalú a kreativitásod! Imádnivalóak a horgolt apróságaid :)

Kata írta...

Ildi ez nagyon jó lett!!!!!!!!!!!! :)
Nagyon ügyes vagy!!!

Csapó Krisztina írta...

Hú, de ügyes, és milyen gyors vagy!!! :-)Nagy gratula!!!!!!!!

Erga írta...

Hű,de cuki pofa ez a Miki a kis zsákjával együtt. Ildi Te csuda ügyes csajszi vagy!

RaMary írta...

Annyira imádni való Mikid van, hogy elő kell venni lassan a horgolótűimet és megpróbálni nekem is újra a horgolást. Régen sokat horgoltam és kötöttem, hátha még megy. Tündéri lett is, akárcsak a hóember!!!

Nikol írta...

Kicsit kontrasztos a forró égövi környezet és a Mikulás! A Miki legalább annyira jól sikerült mint a hóember, és most már jöhet az angyalka és az ördög! :D :D Egyátalán ismerik arrafelé a Télapót????

ekszerlada írta...

öszönöm Lányok!4NAgyon drágák vagytok:))Örülök,hogy sikere van a mikumnak:)

Panka gyöngye írta...

Hát ezt meg kell zabálni!Nagyon édes!És a fotó a hópihékkel!!!Csúcs!

Zsófi írta...

Ildi, ez a horgolt Miki csudára aranyos!!!!
Olyan szívesen látnám a fánkon díszként :-)
Nagyon-nagyon ügyes vagy! Én most próbálkozom a horgolás alapjaival...

Krisz-kézimunka írta...

Nagyon jól néz ki. El lehet kérni a mintáját?

ekszerlada írta...

Szia Krisz! Hu ezt olyan régen csináltam,hogy nem is emlékszem a pontos mintájára,mert egy részét saját kútfőből készítettem,de megkeresem az eredetit és elküldöm,ha írsz egy mailcímet