2010. november 25., csütörtök

Hópihe Angyal:)




Imádom,imádom,imádooooom!!!!!!
Annyira szépe lett,hogy egyszerűen nem tudok betelni vele:)A szája kicsit nem az igazi,kisebbre kell készítenem.Bár nekem így is tetszik,ééés a párom majd meg zabálja:))Ma már kimegy az etetőbe,és még csinálok pár külömböző színűt és kis átlátszó damillal lelógatom a plafonról,hogy had repkedjenek,had pörögjenek a gyönyörű szoknyájukban:)Majd meglátom,attól függ,hogy mutat.Kicsit megdöntve szeretném feltenni,mintha tényleg repülnének:)
Egyszerűen Ő olyan,amilyen angyalra én is vágyom:))
AZt hiszem,a manóval egy kategóriájú :)
Már fogalmazódik egy esti mese,de ehhez meg kell csinálnom őket is:)és valamit összehozok meseügyben:)
Valami igazi karácsony hangulatú szép kis mesét,amit lehet a gyerekeknek elalvás előtt mesélni.Megpróbálom,hátha összehozok valami kedvetekre valót.:)))
Képzeljétek,én 7 éves koromig azt hittem,tényleg a Jézuska hozza az ajándékot a pesti Nagyimnál...istenem,mekkora csalódás volt,amikor észrevettem,hogy mama birkozik az ajándékokkal jaaaaaaaaaaj:)))
Olyan égő volt,mert csak én hittem,senki más.Utólag kiderült,csak húztak,mert élvezték,hogy annyira elhittem.Hmmm nem baj,nekem jó volt.Mai napig boldog vagyok ha rá gondolok,mert nekem szép élmény volt,nagyon varázslatos.Még azt is elhittem,hogy van a Jézuskának parfümje.Mama azt mondta,hogy lehet érezni az illatát.Majd csak később tudtam meg,hogy a narancsba szurkált szegfűszegek azok.:(((
De hidjétek el,nagyon hálás vagyok Mamának,hogy ilyen hitelesek voltak,mert nekem ez a mai napig gyönyörű időszak:))Már tombol bennem a karácsony a meleg ellenére.Párom neveti is:)
Már gyöngyöztem is.Készítettem egy nyakit is.csak össze kell állítanom.majd megmutatom hamarosan.

20 megjegyzés:

Tímel írta...

Egy nagyon édes!!!!
Imádom:) Amint tudok fonalba invesztálni,tuti megpróbálom:)

Nem csak Te hitted azt...én is! Annyira jó volt! Nagyon szerettem! A mai napig nem tudom, hogy nagyapa hogy tudta becűgölni azt a hatalmas fát, feldíszíteni annyi idő alatt,amíg megfürödtünk! Egy kis csengőt rázott meg,mint angyalka, jelezve, itt a szenteste. El nem tudom képzelni hogy tudott kimenni a szobából úgy, hogy meg ne lássuk,mikor berontunk...átlőtték a térdét a háborúban, nehezen tudott járni. Egyszerűen nem tudom hogy csinálta! Bárhogy is volt, csodaként éltem meg, és ma is akként gondolok rá vissza:)

emikke írta...

Hát én ezt megzabálom:-)))Nagyon bájos!

Kriszta írta...

Ez az angyalkád valami álomszép!!! Csúcsok csúcsa, bár te még képes vagy ezt is fokozni. Én is nagyon várom már a karácsonyt, a hozzá kapcsolódó szokásokat, illatokat, izeket!!!!!! És már téged is nagyon várnálak haza!!!!!!!!!!!!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Olyan jó volt olvasni a a soraitokat, felidézett egy csomó kedves szentestét.:))Biztosan jól fog mutatni a sok kis édes angyal.

Unknown írta...

Hogy ez milyen bájos!!! Annyira édes, elolvadtam tőle!! Csodákat művel a kezed, nagyon ügyes vagy!!! Ha nem Belize-ből kellene küldjed, már meg is rendeltem volna!

Anikó írta...

Nagyon helyes, az embernek jókedve kerekedik tőle!:-)

Ilona írta...

Nagyon ügyes vagy, csak ámulok és bámulok, hogy miket tudsz horgolni, csoda szépek!

Panka gyöngye írta...

Angyali ez az angyalka!!!Annyira habos-babos-cuki-muki-édi-bédi:))))

Edit írta...

Hát ez tényleg egy zabálni való angyalka!!! :-)

ekszerlada írta...

Köszi lányok,aranyosak vagytok:))örülök,hogy ennyire tetszik,mert belőlem is ezt váltotta ki.Most csinálnám a másikat és egyszerűen fogalmam sincs,hogy csináltam,mennyivel szaporítottam:((Túl nagy lett a következő.
Banyó:)9Édes vagy,remélem,hamarosan meglesz a letelepedésim,és utána hátha egyszer csak haza repülök már,mert nekem is nagyon hiányzol és tudod,tavaly karikor együtt voltunk szinte:))Fűztünk,mint az angyalok hihihi:))De jó is volt istenem:))

ekszerlada írta...

Emese,nagyon kedves vagy!!:))Talán jövőre otthon leszek és szerintem lesz addigra egy csomóóóó:)))

AgnesBeads írta...

Kéééész vagyok! Nagyon bájos, angyali angyalka! Eszméletlen vagy!
Jó lenne, ha már hazajönnél egy kicsit, jó lenne egy kis közös fűzögetés!

ekszerlada írta...

Köszi Ági:)))!!
Hát remélemlassan már eljön az ideje,mert nagyon honvágyas vagyok máán:))

Erga írta...

Ildi, drága Te ezt még mindig tudod fokozni? Hóember, télapó, manók, angyalka... stb. Várom mi lesz a következő imádni való kis figurád.
Nagyon édes ez az angyal, a kis habos-babos ruhájával, Gratula!

MELI-BEADS írta...

Drága ildikó,nagyon ,de nayon szépeket horgolsz,annyira tetszenek.Nagyon hamar belejöttél,nagyon ügyes vagy és csak lesek ki mindig afejemből miket vagy képes készíteni.

ekszerlada írta...

Hihi,köszi ,Era,Melcsi!!!

Zsófi írta...

Nagyon édes lett az Angyalkád! Köszönöm, hogy megajándékoztál bennünket vele!
Nálunk a gyerekek 10 és 9 évesek, és nekik még mindig a Jézuska hozza az ajándékot. Hisznek benne, és alig várják, hogy a csengője megszólaljon :-)

Bandrea's Beads írta...

Cuki kis angyalka!!!! Igazi, kedves kis angyal...
Különben én is hittem és eddig a kicsi fiam is... Pont a napokban állt elém, hogy díszítsük együtt a fát:-( De az ajándékot a Jézuska hozza!!!

V. Éva írta...

Ildikó!
Az angyalkáid nagyon jól sikerültek, ügyes vagy és sokoldalú.
A vendégkönyvembe is elférne

V. Éva írta...

Ildikó!
Az angyalkáid nagyon jól sikerültek, ügyes vagy és sokoldalú.
A vendégkönyvembe is elférne