2010. július 27., kedd

Zazie nyomában:)




Végre találtam a párom pecás cuccai között egy kis filc anyagot,így gyorsan,meg is próbáltam ezt a varrós ékszerkészítést.Ez életem legelső varrós alkotása,még készül hozzá a párja és egy nyaklánc és ha minden igaz,egy karkötő is.Csak fém kellene bele,de hogy azt honnan varázsolok,még nem tudom.De lehet reszelek bele kókuszból.Na,majd meglátom.
Zazinak, Anikónak és Békatának annyira teszenek az alkotásai,hogy úgy gondoltam,elkezdem.Anikónak és Reninek köszönhetően,sikerült megtanulnom neten egy-két fogást.Vagyis az alapokat.
Nos,ez ilyen lett.Nekem nagyon tetszik és szerintem csinálni fogok igen sokszor!

25 megjegyzés:

Tímel írta...

De jó lett!
Remek színben ráadásul :)

Lerika írta...

Szerintem tervezheted a következőt, szép a színe.

Vadnainé Almási Mária írta...

Nahallod Ildi, nagyon ügyi vagy ám!!! Szuper lett a hímzésed! Én ezt a technikát még nem mertem kipróbálni, pedig nagyon tetszik...
Lehet, hogy el kéne határoznom magam?:))

LUJZA Gyöngyei írta...

A színe nagyon üde, a formája is tökéletes! Az pedig számomra mókás, hogy a párjaink horgász cuccai között mi mindent lehet találni... :) Alíz

ekszerlada írta...

Köszi Timi!Ha még tudnád,milyen lesz a medál színe:)))
Era!Már itt a fejembe,most már csak idő kell,de szerintem nem alszok inkább:)
MArcsi!Te meg ne habozz,mert olyan szuper,ezt meg kell tanulnod!!!
Aliz:)Akinek horgász a párja,tudod mennyi kincs van a dobozukban hihihi:))Ha Ő tur,akkor én is túrok az övébe:)))

Chinita írta...

Szerintem nagyon helyes lett! Még még még!;)

Hermann Ildikó írta...

Nagyon kis aranyos! Ugye nem is olyan ördöngősség?

Panka gyöngye írta...

Tényleg nagyon ügyes vagy!A színei nagyon bejönnek:)Elsőre ilyen!Érdemes többet foglalkoznod vele:)mert megy ez neked:)Mi is imádunk horgászni,csak mióta megszületett a kislányunk,félre tettük ezt a hobbit,de nagyon hiányzik!És valóban sok kincs van a horgász tatyóban,dobozban:)Pl.csukázós tirolifának a műanyag csövét már én is beleszereltem gyöngyhurka közepébe,merevítőnek:)

Szikati írta...

Gyönyörű lett, nagyon finom pasztell színeket válogattál össze! Jöhet a többi, hajrá!!!!!!!!

ekszerlada írta...

Köszi Csinita!!!!!!
Ildi ne is mond,olyan jó volt varrni,már most készül a medál is:)))))))))))))))))))))Erre nagyon kiváncsi leszek!!!!!!
Panka!Akkorát nevettem!!Érezz a kezedben egy pacsit!!!!!!!:))))
Kata jönnek:)))

Csapó Krisztina írta...

Nagyon ügyes vagy! Elsőre is csodaszép!!! Ezt még én sem próbáltam, de a következő alkotni valóim közé besoroltam már.:D

Cseresznyevirág írta...

Nagyon szép lett! Ügyi vagy :-) Csak így tovább!

G-design írta...

Szuper lett!
Bár a színe nem az én világom, ennek ellenére nagyon tetszik =)

Edit írta...

Nagyon jól sikerült!!! Gyönyörű lett! Gratulálok!

Unknown írta...

Szuper jo lett! Es bator vagy, hogy nekifogtal en is reg dedelgetem ezt a tervet de meg nem fogtam neki. Varom a tobbi reszlett is a szettbol!

Maya írta...

Csuda jó lett, ügyes vagy, csak így tovább, gyöngyhímezni jó :))

ekszerlada írta...

Köszönöm lányok,örülök hogy tetszik,bár félve tettem fel,mert a széle nem igazán tetszik és olyan kis kuszán vannak a gyöngyök,nem olyan szép,egyenletes.
Kriszta,Réka,gyerünk,vágjatok bele!!!Olyan jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!

Piky73 írta...

Bátraké a szerencse, s no persze ez a szépséges füli :) Igen, én is bátortalanul állok a hímzés kérdéséhez, de talán majd egyszer...
Nagyon finom színt választottál, és igazán jól illik hozzá a lógóka :) Ügyi vagy!

Erga írta...

Hűűűűűűűűű, de nagyon jó lett, szép a színe is. Ildi te már a gyöngyhímzést is megtanultad,honnan lehet ilyet tanulni?

ekszerlada írta...

Te Piky!Nehogy féljél már tőle,mert szerintem egyszerűbb,mint a fűzés.Legalábbis erre a fülire ezt mondom:)Na de egy bonyolultabra már....nem tudom mit mondanék:)
Erga!Köszi!Lököm az emailt este!!Vagyis nekem este,neked reggelre ott lesz!

emikke írta...

Remek lett! Gratulálok! Még sok ilyet!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Drága Ildikó! Nagyon szépséges, gyönyörűséges lett az első hímzésed! :) És nagyon örülök, hogy ilyen lelkes vagy tőle! :) Kíváncsian várom a folytatást!
Puszi!

Unknown írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Nagyon ügyes vagy. Már engem is régóta foglalkoztat ez a módja az ékszerkészítésnek. Remélem minél több ilyen szépséget fogsz készíteni. Várom a fejleményeket:)

ekszerlada írta...

Óhhh lányok,köszönöm ezt a sok kedves biztatást,olyan jól esik,szinte doppingolja az embert,hogy igenis,érdemes nekikezdeni és csinálni,mert vannak,akik kíváncsiak az ember ötletére:)
Olyan jó ez így,jó hogy kitalálták a blogot,mert így tudjuk egymásnak mutogatni ötleteinket és lelkesítjük egymást:))
Engem annyira sikerült belelkesítenetek,hogy 2 napja 4-5 órákat alszom,mert folyamatosan himzek:))))Már nagyon fáradt vagyok,de olyanba kezdtem bele,amit alig várok,hogy megmutassak.Kiváncsi vagyok,hogy mit szóltok majd hozzá,mert azon csodálkozom,hogy milyen egyszerű ahhoz képest ez a himzés,amilyen bonyolultnak én képzeltem.Nem igaz!
Aki nem kezdte el,mert önbizalom hiányos,csak dobjátok férre ezt az érzést és gyerünk,kezdjetek bele,mert annyira jó,annyira fantázia dús ötleteket lehet menet közben kapni.
Szuper dolog!!!!!

RaMary írta...

Jaj de jók a színei! Nagyon tetszik, várom a folytatást!!!