2010. július 25., vasárnap

Nyereményjáték Krisztánááááááááááál!!!!


Előszőr gondolkoztam,kitegyem-e a blogomba Kriszta Nyeremény játékát,mivel ki is hangsúlyozta,nem kívánja ezt senkitől, de aztán láttam Lerikánál,és úgy gondoltam,akkor én is kiteszem.Szóval,menjetek csak játszani Ti is,ha szeretnétek megnyerni ezt a csodálatos nyakláncot!!!A játékot,ITT olvashatjátok!
Még én is jelentkeztem,pedig nem szoktam részt venni ilyen játékokban,mert messze vagyok és senkit nem akarok terhelni a költségekkel,de mivel időnként küld ki nekem Kriszta gyöngyöket,úgy gondoltam,ha netalán tán én nyerném meg,akkor csak közzé teszi a gyöngyikékhez és utazhat is ide szépen bele a nyakamba,merthogy jó lenne ám megnyerni!!Olyan szép!!!Igazi Krisztás!!!
Hajrá Csajok!Menjetek csak játszatok!

Nincsenek megjegyzések: