2010. október 16., szombat

Rubyna Virág Nyaklánc fülivel :)







Na most végre asszem meg van a legtökéletesebb megoldás.Vagyis nemis tudom,lehet mecsinálom ha akarom hosszú,ha akarom rövid verzióra,mert annyira gyönyörűen mutat az ember mellkasán,hogy tényleg nem tudok egyfajtába dönteni. Nekem borzasztóan tetszik,amikor olyan sejtelmesen,kicsit a lógikák belelógnak a dekoltásba.Na de csak ízlésesen,éppen hogy leér addig.Olyan kis szexis,elegáns:)
Na de nem mindig tűröm ám,hogy a lógikák birbitélje a mellkasomat,ezért gondoltam,akkor átváltom majd hosszúra...
Mittom én,majd valahogy hordom,de tuti megtartom,mert teljesen megszédített ebben a csodálatos fuxia színben.Megérte várni arra,hogy megérjen bennem a virág a színe.valami nagyon szépet akartam,és hát ez,az.Egyszerűen nem tudok betelni vele.
Ma ebben dolgoztam és hát simán el tudtam volna adni,de neeeem!!!Ezt nem tudom eladniiii:(((Imádom!!
Már készül a karkötője is,hamarosan mutatom.
A kapcsot és a füli alap ezüst,amit egy Amerikában élő magyar idős nénikétől kaptam Hédi nénitől,aki felvásárolta nyáron az ékszerem egy részét,mert azt mondta,ezeket szeretné kitenni a gallériájába.Ő is ékszereket készít,csak nem gyöngyből.
NAgyon örültem ezeknek az ezüstöknek és minden féle képpen valami ütős ékszert akartam hozzá.Nekem most ez az ütős ékszer:))

27 megjegyzés:

Kat_G írta...

Wow!!
Beautiful beads!!
I love this design!!

ekszerlada írta...

Thank you very much:)!!!

Csapó Krisztina írta...

Azt hiszem, sőt tudom!:) maximálisan elérted, amit szerettél volna!!!! Ez a fukszia-ezüst virág a falatnyi bogyókkal, ezüst kapcsokkal -füli akasztóval megbolondítva, röviden-hosszan hordhatva egy nagyon finom, elegáns, kedvenc darab lett, amit ha visel az ember lánya, még ha eddig kétségei is voltak, akkor most az is szertefoszlik, és IGAZI NŐ lesz. :D

Erga írta...

Tényleg gyönyörű, szemet gyönyörködtető ékszert készítettél, nem csoda, hogy nem akarsz tőle megválni.

Vervian írta...

Tökéletes szépség! Én is szeretem, ha kicsit belógnak a fityegők a dekoltázsba. :-)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Ildikó!
Tényleg csodaszép lett a virágos nyakláncod! Eszméletlen szép színei vannak, és azok a harmatcseppek???!!! Nagyon ötletes! Szuper vagy!
Tetszik az összeállításod is! Nagyon fincsi úgy, ahogy van!
A fülike is édes!
Ügyes vagy! :)
Puszi!

Erika írta...

Nagyon szép lett a szetted, gratulálok! Szeretem olvasgatni a blogod,jó hogy van benne a gyönyörű ékszerek mellett olvasnivaló is:)

Orsi írta...

Hűűűű Ildi, ez tényleg nagyon ütős kis szett lett!!! Totál beleszerettem!

Panka gyöngye írta...

Tényleg ütős lett!Elbűvölő!

Piky73 írta...

Mint mindig, tökéletes a megoldásod! Viseld ám nagyon sok egészséggel, s hozzon sok-sok virágos, boldog pillanatot hétköznapjaidba!!! :)

emikke írta...

Hát nem csodálom, hogy nem akarsz megválni tőle!:-))Én se tenném:-)))
Nagyon állat színe van ennek a delicának!( elkunyizhatom a számát?.)))
Tetszik a füli is,kiváncsian várom a karkötőjét:-)))

ekszerlada írta...

Huu lányok:)Köszönöm!!
Kriszta hát igen:)Tényleg ez a legszebb megfogalmazás,hogy igaz nőnek érzi magát az ember:)
Tetszik,amikor még a férfiak is rácsodálkoznak:))
Az én párom azt mondja,nem ért hozzá.De szerintem csak húz hihihi:)

Edit írta...

Tőle én sem válnék meg!!! :-) Gyönyörű lett!!!!

ekszerlada írta...

Emikke kérésére,megadom a számot.DB-0281
Csináljatok belőle sok szép mindent!!

POÉ írta...

Gyönyörűűűűűű !
Én is imádom a lilát !!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!!!!!!!!!

emikke írta...

Ildi köszi!:-))Puszi

Marilla írta...

GYÖNYÖRŰŰŰŰŰ lett !!!!

Cseresznyevirág írta...

Tényleg nagyon ütős lett! Csodásak a színei és a kis sünis bogyók pedig imádnivalóak! Én is imádom a fuksziát, ezzel az ezüsttel pedig mesés!

Ági mama írta...

Gyönyörű szettet alkottál!! Azt hiszem én sem tudnék megválni tőle!!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Én is csatlakozom a lányokhoz,fantasztikusan szép lett!

Kriszta írta...

Hűűűű Ildi, ez nagyon nagyon szép lett. Imádom a kis fülikét is, annyira de annyira kis egyedi lett! Én már csináltam is ebből a delicaból, a mostani peyote karkötőmet!! Imádnivaló!!!!!!!!!!

AgnesBeads írta...

Óóó, mennyei gyönyörűség! Én sem adnám senkinek, bár nem utasítanám vissza, ha meg szeretnél lepni vele (hihi, viccelek ám)! Fantasztikusan jól néz ki, és tuti, hogy még fantasztikusabban áll Neked ez a színkombináció! Puszi!

Zsófi írta...

Abszolút megértem, hogy nem tudsz tőle megválni. Ez a gyönyörűséges virágos lánc maga az ÉKSZER csupa nagybetűvel!
Jó lenne, ha egyszer élőben is láthatnám :-)))

MELI-BEADS írta...

Hello Ildikó!
Én is itt vagyok,ismét.Nagyon is megértem,hogy nem tudsz tőle megvállni,mert én sem tudnék.Filgyelgettem csendben a háttérben,de most visszatérek teljes gőzerővel.Nagyon szépek a formák,a színek és az egész úgy ahogy van.Puszillak.

RaMary írta...

Elképesztően szép! Csodálatosat alkottál, gratulálok!

Enma írta...

Unos trabajos muy bonitos. Me gustan muchísimo.