2010. augusztus 30., hétfő

Türkisz romantika:)











Annyira megtetszett ez a kő.Valamelyik nap voltunk San-Pedróba csavizni egy kicsit és betévedtem egy ásvány boltba.Azonnal lecsaptam erre a türkisz korongra,mert olyan csodás volt.Tetszett a természetessége,hogy még a pici mélyedések is láthatók benne,nincs agyon kezelve,polírozva.
Quatemalából származik.
Azonnal beindult a fantáziám,bár másmilyenre gondoltam,csak nem volt elég a csiszim hozzá.De nekem így is tetszik és ha szerzek több csiszit,majd akkor megcsinálom az eredeti elképzelést.
Sokat vesződtem ezzel is,mert a befoglalás nem volt egyszerű.Párszor lebontottam és végül ez a variáció tetszett a legjobban.
Ne feledjétek,holnap záróra a játékomban!!
Izgultok már?Én igen:)

36 megjegyzés:

Kriszta írta...

Imádnivaló romantikus darab!!!! Király!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AgnesBeads írta...

Aztaaaaaaaa, nekem így negyon-nagyon, szerintem ne variáld! Annyira gyönyörű!!! Huhhhhhh, nem is tudok betelni vele!

(izgulok ám :) )

ekszerlada írta...

Köszi Banyó!
Köszi Ági:)örülök,ha tetszik,de azért piszkálja a csöröm az a másik variáció.Hát nem most lesz,mire ki tudom próbálni,mert szereznem mkell anyagot és idő,de nem felejtem ám el:)

Edit írta...

Húúú, ez meseszép!!! Gyönyörű a kő és gyönyörű a befoglalás! Nagyon tetszik!

Káli Gopika írta...

Nekem így is tetszik! Nagyon szép! (Írtam választ a fukszi gyöngyre a fülbevalónál) (:-)

Noyka írta...

nagyon szép, és különleges darab

Erga írta...

Csodás ez a romantika, gyönyörű benne ez a türkiz kő és remek a befoglalás is, Gratulálok!!!

Panka gyöngye írta...

Hát nem mindennapi ez a kő!És tetszik,ahogyan befoglaltad!Inkább vegyél még egy követ,és ezt ne bontsd le semmiképp!!!

Adrienn Lukacs írta...

Nagyon szuper lett és ez legalább igazi türkiz, egy szép országból.

Piky73 írta...

Szerintem is mindenképp másik ásványon valósítsd meg eredeti ötleted, mert ez így ahogy van tökéletes!!!

Babra írta...

Szépséges ez a nyaklánc, igazán kedvemre való! A másik variációhoz meg új kő dukál, nehogy lebontsd ezt!!

Unicornio írta...

Un colgante maravilloso!!!!!

ekszerlada írta...

Ácsi,ácsi,ácsi csajok!!
Én ezt nem akarom lebontani!Nincs az a pénz,hiszen írtam is,így tetszik eddig a legjobban!
Visszamegyek a boltba és levágom még pár darabbal,és megmutatom neki,mit csináltam belőle,hátha beletúr még többért a fiókjába:)
Ebből a kőből többet fogok készíteni,mert karácsonykor szerintem kelendő lesz:)Az amerikaiak nagyon szeretik a türkiszt és karácsonykor dugig vagy a sziget velük.Ez megmarad nekem és majd csinálok többet:)
Gopika!Írtam levelet!
Thank You Unicornio!

tita írta...

Maravilloso amiga,me encanta.
Besos

MELI-BEADS írta...

Hali kedveske!
Nagyon szépen megcsináltad és szerintem is jól teszed ha elmégy abba a boltba és memutatod mit tudsz és biztos vagyok benn,hogy akkor még lesz ennek folytatása.
Én már izgulok.jujjj anyuu(ezt a lányom szokta mondani mikor örül,vagy ha éppen valami érdekeset lát.

ekszerlada írta...

Gracias Tita!!

RaMary írta...

Ildikó ez gyönyörű! Szerintem így tökéletes ahogyan van, engedi a kő szépségét érvényesülni a tökéletes befoglalás. Isteni lett!!!

MICA írta...

Gyönyörű!!!!
A kő is és a befoglalás is. Nagyon-nagyon tetszik:)

BéKata írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, Ildi, ez annyira GYÖNYÖRŰŰŰŰŰ!!!! Imádom a színét, a fazonját, egyszerűen zseniális, gratula!!!!!!!!!!!!!!

bibirc írta...

Gyönyörű lett!!!

ekszerlada írta...

Jaj de drágák vagytok lányok!!!
Köszönöm Szépen,de azért megfogom én még bolondítani valamivel a következőt,csak legyen csiszikém:)))Huu,úg beindult a fantáziám,csak legyen elég gyöngyikém hozzá:)

Kata írta...

Nem tudom milyen eredeti elképzelésed volt, de szerintem ez így tökéletes ahogy van!!!!!
Csodás lett!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Úúú, ez gyönyörű, Ildi!!!

Bandrea's Beads írta...

Ildi! Ez mesés!!! Gyönyörű a kő és csodás a lánc!!! Imádom a türkizt!!!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Drága Ildikó!
Micsoda gyöngyörűség! Imádom! Csodaszép tényleg az ásvány is, el is hiszem, hogy egyből beleszerettél! És ez a befoglalás?! Hát szuper! Nagyon ügyes vagy! Eddig idegen volt számomra ez a szín, ez a türkiz, de most, hogy több helyen is látom, úgy gondoltam, hogy megtartom az én türkizes láncomat is, sőt most hímzek is egyet magamnak. :)))
És mennyi fantasztikus ékszert raktál még fel! Mind nagyon tetszik! És tetszik a leírás a kis birodalmatokról is!
Minden jót kívánok Nektek! :)
Puszi! :)

Chinita írta...

Nagyon nagyon szép lett!:) Pont most foglaltam be én is egy hasonló türkiz ásványt, csak még a lánc része hiányzik... majd mutatom!:)

Ilona írta...

Úgy érzem már nem tudom fokozni, mert már minden jelzőt leírtak előttem, tehát egyszerűen gratulálok!

ekszerlada írta...

Köszönöm kedveskéim:)))
Chinita!!Várom,nagyon kiváncsi vagyok!!!!!
Anikó!!Csak ne idegenkedj,mert gyönyörű a türkisz!!!

Ági mama írta...

Így tökéletes ahogy van! Nekem nagyon tetszik!!

emikke írta...

Nekem nagyon bejön! A türkiz jöhet,bármilyen mennyiségben!:-)))

Noralkotás írta...

EZ IGEN!! Fantasztikus. Nem találok rá szavakat, mennyire tetszik. Csodálatos lett.
Gratulálok!

LUJZA Gyöngyei írta...

Imádom a türkiz színét, a befoglalásod és a lánc maga is csodaszép! :) Alíz

Nikol írta...

Szépséges szép nyaklánc!! :) :)

Liza írta...

Gyönyörűűűűűűűűűűű!

Unknown írta...

Ildi, ettől beájultam. Nem térek magamhoz. Gyönyörű

Ágota írta...

A kutyusodat láttam meg először. Édi pofa! Aztán meg ha már egyszer itt vagyok gondoltam körülnézek. Hát bizony tátva maradt a szám!!! Nagyon szépeket csinálsz! Ez nekem is nagyon tetszik. Még nem vagyok ezen a szinten, de egyszer talán ha sokat gyakorolok....