2010. augusztus 31., kedd

Lezártam a játékot!Nincs tovább!:)


Kedves Lányok!:))
Lezártam éjfélkor a játékot.Aki lemaradt,nagyon sajnálom,főleg,ha most tudta meg,mit nyerhetett volna...igen,a kedvenc nyakláncomat,a BOn-Bon Csemegét!!!
Eddig ez volt a legkedvesebb számomra,és kicsit szerettem volna fejtörőzsdit játszani veletek,erre amikor megláttam Niro szinte 2 percel azután,hogy feltettem a játékot,azonnal eltalálta,homlokomra csaptam,hogy de hüle vagyok....ez túl egyszerű,hiszen azt mondtam,ide írjátok a megfejtést...nagyon berágtam magamra és végig röhögtem saját magamon,hogy hogy kapkodhattam el én így ezt az egészet.Pedig az ötlet szerintem nagyon jó volt.Csak valóban e-mailba kellett volna megadni a választ:))
Na de reszkessetek!!!!!Fogok még játékot hírdetni,és akkor majd nem lesz ilyen könnyűűűű:)))
Nos viccet Félre téve,ahogy ígértem,megmutatom,melyik ez a nyaklánc és felsorolom,kik találták el:((((MINDENKIIIIIIIIIIIII:((((Nem is értem az agyamat)
Szóval:
1.Niro
2.Agnes Beads
3.Emikke
4.bandrea
5.Ági
6.Cheeks
7.Gabriella
8.horimarika
9.Erzsébet
10.Babra
11.Cirelin
12.nooni
13.Kataka
14.Cseresznyevirág
15.Kriszta(Sziver)
16.Susu
17.Gabesz
18.Herman Ildi
19.Adrien Lukacs
20.Tyto
21.Csirli
22.Kriszta(Csapó)
23.Ilona
24.Vadnainé Almási Éva
25.Erga
26.Alma
27.Yume
28.nonoro
29.Meli-Beads
30.Panka gyöngyei
31.Chinita
32.Judy
33.Kántorné Szilvi
34.sunne
35.Csendeskata
36.marlen
37.Andi
38.Sturo
39.bemese71
40.Edit gyöngyei
41.Cimbilimbi
42.Darányi Katalin
43.Roberta
44.Ansako
45.Almona
46.Ica
47.Marcsi és Ági
48.Ency
49.Nikol
Holnap,azaz szept 2-án sorsoláááás!!!!
Na de nem fogom könnyen elárulni:))CsAK csavarok rajta egy kicsit:))))
Nem adom oly könnyen!:)))
Mivel én nagy időeltolódásra vagyok tőletek,ezért holnap délután körül fogom feltenni az eredményt,mivel én sokkal később kelek,mint Ti.Kb akkor,amikor Ti ebédeltek,itt még akkor reggel van és hát észhez kell térnem,kutyámat(Uglyt) be kell izzítanom,mivel Ő lessz a húzó partnerem....remélem,sikerül:)
Mégpedig egy tálba hús darabkát teszek és arra rápakolom a névvel ellátott papírkákat és neki meg kell keresnie a hús darabkáját.Miközben turkál,a legelső kiugrott papírka lesz a nyertes:)
Ha nem sikerülne ez az akció,mert pl lusta,akkor a párom fog húzni:)
Mindenkinek Sok Szerencsét Kívánok!!!

4 megjegyzés:

RaMary írta...

Ildikó, ez a sorsolás nagyon eredetiiiii!!!! Imádom az ötletedet!!! (nekem is vagy egy kutyalányom:))) Szuper eredeti csajszi vagy! Én kevésbbé, mert lemaradtam a benevezésről (pedig kikerestem a nyakit), de majd legközelebb!

Cheeks írta...

Kíváncsi vagyok a kutyatrükkre :) Remélem bejön. Legalább lesz róla egy friss kép a blogodban :D

MELI-BEADS írta...

Na ezt jól kitaláltad.Várom a sorsolást!
Puszi.

Kántorné Szilvi írta...

És mi van, ha felfalja a husis papírkákat is?