2010. június 14., hétfő

Campos virágesővel borítva:)








Végre sikerült megcsinálnom az új virágaső bogyót,amit 15-ös fagolyóra fejlesztettem ki.Így ha csak 15-ös golyónk van otthon,arra is meg lehet csinálni a virágesős bogyót.Végülis kiderült számomra,hogy ez a Campos nevezetű bogyó,ami már létezik.Ezért nem csinálom meg a mintáját,mert ez nem lenne korrekt.

Ezt most Elke karkötőjéhez fogom felhasználni,akit korábbi bejegyzésnél említettem egy tündéri Chau-chau gazdijaként.Elke nálunk dolgozott az étteremben.Szerettem,mert csupa szív,boldogság,vidámság:)

Azért ezt a színösszeállítást válaszottam,mert Elke nagyon szereti ezeket a finom halvány színeket.Nagyon jól áll neki,mert szőke.Ráadásúl irígylem,mert természetes szőke:)Úgy gondolom,a gyönyörű hajához és meseszép kék szeméhez,nagyon imponálni fog a kis karkötő.
Most újra vissza jöttek a szigetre,hogy Elke szüleinek megmutassák,hol is éltek pár hónapot.
Itt van újra Troy(a kutyus) is.nagyon édes dögi:))Már nagyra nőtt mióta nem láttam:)
Kis dilis kutya:)



20 megjegyzés:

Manka írta...

Csodás bogyó, isteni színekkel párosulva! Nagyon ügyi vagy!

MELI-BEADS írta...

Szia Ildikó!
Én személyesen nem láttam még senkinél ezt a mitát és azért én is boklászok rendesen a neten,de hátha valaki más majd tud segiteni.Nagyon egyedi és szpséges ezekkel a színekkel is.Biztos jól fog állni Elkenek!Te olyan szépen megtrrvezted a mintáját és aprolékosan elmagyaráztad,de én nem vagyok rá képes megfűzni és ezért haragszom magamra.Na ,de nem adom fel!:)Nálam úgy van,hogy ami késik ,nem múlik.További jó bogyozást kivánok neked!
Puszillak kedves,Meli.

Unknown írta...

Nagyon jó lett ez is! Már tervbe is vettem, hogy fűzök a lányomnak :) (ha megengeded)

Tímel írta...

Én nem vagyok egy bogyós alkat. De istenbizony,ezek olyan helyesek, egyre inkább kedvet érzek hozzájuk :)

Kriszta írta...

Szuper jó lett ez a bogyó is Ildi! Gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!!

Anami írta...

Nagyon szép lett ez is, és gyönyörűek a színei!

LUJZA Gyöngyei írta...

Szuper jó lett ez a bogyód is! Olyan jó, hogy vannak még olyan kreatív emberkék, akik a mintáikat közzéteszik önzetlenül! :) Alíz

Csirli írta...

En nem talalkoztam 15mm-es viragos bogyoval mashol. Szerintem tobb embernek szerzel vele oromet,ha felteszed a sajat mintadat. 1:158+ ;) Joszandekbol, szeretetbol oromet osztasz! Szerintem nem varhatja el senki h a tobbezer gyongyosblogra ratalalj es meggyozodj, h senki mas nem csinalt meg ilyet... Lehet am csak onzo szempontjaim vezerelnek :) En nagyon varom a mintat! Most a 12est fuzom fekete-ezustben :D Kosziii!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Csodaszép ez a bogyó is Ildikó! Tényleg nagyon kis fincsi ezekkel a színekkel is, és igen, ennek a szépséges csajszikának nagyon jól fog állni! :)
Puszi!

Panka gyöngye írta...

Szuper a bogyód!Még én sem találkoztam ezzel a verzióval!Várom a mintát,biztos kipróbálom:)

ekszerlada írta...

Örülök lányok,hogy tetszik!!Már csak abban reménykedem,tényleg nem csinálta még meg ezt a verziót senki.Nem akarok senkit megbántani,ezért fontos ez nekem!Még igazából én sem találkoztam ilyennel.Láttam már valami hasonlód,de az másképp volt fűzve.
Nooni persze,hogy megfűzheted:)
Ha minden oké lesz,lököm a mintát is hozzá:)
Timi,Meli hajrá!!Csak essetek majd neki:)
Ez is eszméletlen gyönyörű élőben és élvezet fűzni!!

Unicornio írta...

Fantastic bead!!!!!
Beautiful photo!!

Edit írta...

Gyönyörű a bogyesz, szépségesek a színek!:-)

ekszerlada írta...

Thank you Unicornio!!!:))
Köszi Lányok:)!!

Las Creaciones de Boricua írta...

great!!!!!!!!!

Ági mama írta...

Gyönyörű bogyó!! Szerintem nyugodtan felteheted a mintáját, hiszen, ha csak egy kicsit is eltér egy másik hasonlóhoz, akkor már ez a Te mintád, s remélem a miénk is lesz!!!

kandy írta...

Ildi, drága! Nagyon édes a bogyód, de....ez a campos nevezetű bogyó. Megfűztem már én is így is, úgy is, amúgy is, meg a gyöngyös világban is szinte mindenki csíkosra, kockásra meg másmilyenre és mindenki camposnak hívja.
Nem tom, nem akarlak lebeszélni róla, csak úgy halkan megjegyeztem.

Piky73 írta...

Milyen jól mutatnak egyesével is!!!

kandy írta...

Jaj, eszembe jutott! Úgy szoktak a lányok ilyenkor csinálni, hogy feltüntetik a szerzőt, a mű címét, aztán a saját mintájukat. Így aztán már nem lehet belőle baj.

ekszerlada írta...

Áh köszi Andika,de nem!
Köszi,hogy figyelmeztettél!!