2010. április 21., szerda

Játékra hívott Nikol!

Játékra hívott Nikol :)


Akkor kezdődjön a játék:

1.Mi lenne ha nyernék a lottón?

Szerintem gyöngyre költeném.Nagyon sok gyöngyre:)

2.Rossz szokásom?

Nem igazán van.Mostanában sokat netezek?Élvezem,hogy van végre netem.Igen asszem ez.

3. Koffein?

Gyengen kávét iszom reggelente.Imádom kriszti Kávéját!

4. Színeim?

Huuu azt felsorolni nehéz,de imádom a lágy,pasztel színeket.

5. Mi van most rajtam?

Ruha természetesen,abban meg én:)

6.Háziállat?

Ugly(Ronda.)Ő egy belizi korcsocska,de annál okosabb:))ITT láthatod Uglyt

7.Tíz év múlva hogy látom magam?

Krisztivel gyöngyözünk.

8.Legutóbbi nagyon jó élményem?

Amikor otthon voltam!

Én is szeretnék játékra csábítani valakit, méghozzá Krisztát!!!!!!
Gyere Banya játszani!!!

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Kösziiiiiiii!!