2010. április 19., hétfő

Hóvirág Rékától!



Ma délután gondoltam,elbattyogok a postára megnézni,megjött-e már a gyöngyöm Krisztától.Mindig izgatottan megyek,mert mindig csak várok azért otthonról levelet Apukámtól,vagy éppen mástól.Réka pár héttel ezelőtt jelezte,hogy küld nekem egy hóvirágot,ha elküldöm a címem amit még régebben fedeztem fel a blogjában ITT.Áh gondoltam lehetetlenség,hogy ideérjen,mert útközbe úgyis kilopják,amit tettek is,amikor Anyumnak Mikulásra küldtem egy kis fűzött mikulást.Mondtam is neki ne,mert szerintem nem kapom meg,de Ő csak mondta,elküldi.Na jó.Odaadtam a címem,de őszintén bevallom,egyáltalán nem bíztam benne.Az én összes dolgaim,amit haza küldtem ,nem érkezett meg azóta sem.Ezért a bizalmatlanságom.Na,de a csomag helyett ez a kis aranyos levélke várt a postán és olyan boldog lettem,amikor láttam,dudorodik benne valami.Na mondom megvan.Eljött Réka kis csomagja Pomázról!Még a postás lány is olyan örömmel adta át,mert tudta,mindig érdeklődöm,hátha valakitől jön valami.
Nagyon köszönöm Réka!Nagyon örülök neki!Magamhoz szorítottam és megszagolgattam,hátha van egy kis otthoni illata.:)

5 megjegyzés:

Cheeks írta...

Már úgy aggódtam, hogy nem fog megérkezni, ez a 4. vagy az 5. hét? Ajánlott elsőbbségivel :)
Sajnos az illatát nem tudtam hozzáfűzni :(
Viseld egészséggel:)
Jajj, úgy örülök :)))))

ekszerlada írta...

Deeee itten van!Ahogy látom,márc 23-án adtad fel,szal nem egy hónap hála.Csak már olyan soknak tünt.:))

Unicornio írta...

Beautiful, very original!!!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty!!!

ekszerlada írta...

Oke!I did it!