2010. március 1., hétfő

Haromszog medal


Vegre sikerult ma reggel elkeszitenem ezt a kis haromszoget.Kb 2 hetembe telt,ha nem tobbe az ido hianya miatt,minden nap egy sort fuztem es mar rohantam is tovabb.De vegre sikerult.Bar a szine nem az igazi.Gyonyoru lila lenne es itt most olyan kekes.Lehet nem volt eleg nap?Majd meg csinalok rola,ha lesz nap.Most ez ilyen marad.:))olyan jo volt fuzni.Kenyelmes volt,mert egyszeru.Ha elfoglalt az ember,de szeretne fuzni,ehhez nem kell sokat koncentralni,csak fuzni kell.:)Szoval figyelem csajok!Ha nagyon elfoglaltak lennetek,ezt a mintat,nagyon hamar el Lehet kesziteni ket het alatt.csak minden nap egy sor es mar kesz is van:)))

12 megjegyzés:

Cirelin írta...

Nagyon szép lett, a lilát meg valami miatt nehéz fényképezni, nekem is sokszor kékesre sikerül, de így is szuper, gratula! :)

Cheeks írta...

Nekem kéknek is tetszik :)

Elfelejtettél címet küldeni, a hóvirágod lassan elhervad :)

Hermann Ildikó írta...

Te kis vicceske!!DDD
Szívesen ennék veled egy kis lasagne-t persze (reagálva a múltkori megjegyzésedre), amúgy meg ez volt az első hímzett medálom, nem vagyok profi a témában, legalábbis még eddig nem. De ha tudok, persze szívesen segítek, nekem Tiszi segített.

kriszta írta...

Nagyon széééééééééééééééééép!!!!!

spiri írta...

Gyönyörű lett!A szine meg a kedvenceim egyike!

Erga írta...

Ildikó jó munkának idő kell és ez nagyon szép akár kék, akár lila.

Ági mama írta...

Nagyon szép lett!!

kandy írta...

Csinike!

Roberta írta...

Csodás lett, gratulálok!!!! Hát igen ez az a szín amit iszonyatosan nehéz fényképezni.

nooni írta...

Nagyon szép lett! Eléggé kék és lila mániás vagyok, vagyis tetszik mindenképpen.
a két hétig készülő ékszerekről tudnék mesélni a három gyerekem mellett :)

Lerika írta...

Megérte küzdeni, nagyon szép!!!!!!!!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!!!!!!!