2011. november 19., szombat

Piroskától Kaptam:)




Csütörtökön egy nagyon kedves gyöngyös társamtól Piroskától kaptam ajándékba ezt a gyönyörű kis nyakláncot,ami abszolút a mostani színvilágom :)gyönyörű swarovszki kristályokkal a szélén és ezt a kis drága barikát,hát nagyon meghatódtam!
Piroska!!Sikerűlt meglepned:)Annak különösen nagyon örülök,hogy érzem,nagyon személyre szabottan készítetted ezt a kis medált,mert kis finom,érzéki:))teljesen az én világom tükrözi:)NAgyon kedves gesztus volt,csak azt bánom,nem személyesen vettem át,de bepótoljuk a találkát!!!:))
NAgyon szépen köszönöm kedvességed!!!!:))
Puszillak:))!!

7 megjegyzés:

Erga írta...

Nagyon szépet és aranyosat kaptál Ildi. Viseld egészséggel!!!

Kaszás Ildikó írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál !!!!
Gratulálok a készítőnek is !!!!!

ekszerlada írta...

Ugye-ugye:))Köszi szépen lányok:)

Alma írta...

Szép ajándék, örülnék én is neki:)))

Névtelen írta...

Nagyon jó neked, irigyellek :-)! A lánc nagyon szép, mutatós, a bárányka nagyon cuki. :-) Szabad megtudni, hogy mivel érdemelted ezt ki? :-)

ekszerlada írta...

SAjnos mivel nem én vettem át hanem Anyum,így nem tudom...csak érzem:)

Johanna írta...

Csodaszép!
Nézz be hozzám :)