2010. május 6., csütörtök

Akkorát nevettem!!





























Még mindig nincs gyöngyöm,ezért eszembe jutott ,hogy mutatok nektek egy aranyos történetet Ugly(magyarúl Rondáról)kutyámtól,amit nem olyan régen produkált.
Mindig csinál valamit,amivel jól megnevettet bennünket.:)
Egy késő délután,amikor már javában dolgoztunk,arra lettem figyelmes valami vagy valaki,kotoz a kis éttermünk alatt.Hmmm.... gondoltam,valami gyerek bújócskázhat,így nem is tulajdonítottam nagyobb nyomozást ez ügyben.Szépen dolgoztam tovább.

Ja....majd legközelebb nem hagyom ennyiben:))Mert utána csak nekem gyűlik meg a munkám vele:)
Egyszer csak hallom,emberek csoportja akkorákat kacagnak,és néznek az éttermünk felé.Kicsit megijedtem,gondolván Te jó isten,mit nem csináltunk jól,vagy mi lehet az,amit a mi épületünkre mutogatva nevetnek?
Kinéztem az ablakon,és Atyám... valaki mintha lapátólná az épület alól a homokot. Berágtam,hogy már megint valami kölök bemászott a ház alá kontárkodni,mert itt elég sűrűn a gyerekek unalmukban minden féle hüleséget kitalálnak.
(Benszülött gyerekek)
Ahhhhha ja.....csak nem a benszülött kölök,hanem a kutya kölök!!!...Uglyka dolgozott!!
Az én drága imádott kicsi kutyikám.:)))))Ugye milyen ártatlan kis tekintete van?:)))Ezt csinálta!Ekkora lukat!!
Jáááááááááááj de még milyen iramban!!Ezt örökítettem meg könnyekkel tele szemmel a röhögéstől.Ráadásúl,amikor szerettem volna betemetni ,még megmorgott és bele harapott a gereblyébe.:((Úgy kellett hagynom zárásig,mindenki szeme láttára!:))Akár ki látta,mindenki röhögött,mert ott feküdt benne a cukikám és onnan fegyelmezte a járókelőket (Mint egy homokba temetett házőrző):((((Senki nem értette ám utánna,hogy miért fekszik ott abba a lukba az a szegény állat.Volt aki azt hitte,beszorúlt és próbált neki segíteni kijönni,tipikusan az amerikai kutya imádók,akik feltételezték,bennünket nem is érdekel a lukba szorúlt kutya.Jjjjja...nem győztem magyarázkodni !.Csak arra volt időm a tömeg kellős közepén:))
Nagyon lökött!!Amit kitervel,nem tudod leállítani!Öntörvényű ezekben az esetekben.csak a parmezános krémes spagettivel tudtam kicsalogatni mert az a kedvence:))





12 megjegyzés:

Las Creaciones de Boricua írta...

Ha!!! Ha!!!! how cute!!!!

Unicornio írta...

As intelligent, as constructed a shelter!

ekszerlada írta...

Hihihi!Yes Unicornio!
She is absolut intelligent and crazy!!!:))))))

Cheeks írta...

Ez aztán kutty a javából!
adnál neki egy nagy simit a nevembe? :)
Jó lett a blogháttered:)

Annamuczi írta...

Nagyon aranyos kis kutyus és történet is! Elgondolkoztam, vajon mire gondolhatott mikközben dolgozott?

AgnesBeads írta...

Nagyon okos! Úgy gondolom a meleg elől menekült a lukba. A homok nagyon kellemesen hűvös az alsóbb rétegekben. :)

Csapó Krisztina írta...

Nagyon édes! ...és milyen okos! :-)

Ilona írta...

Nagyon aranyos a kutyád, levett a lábamról, olyan ártatlan szemekkel néz. Szerintem melege volt, azért ásott, az én kutyám is nyáron mindig gödröt kotor magának.

ekszerlada írta...

:))Ez való igaz Ági ,Ilona,hogy a kutyusok ilyenkor gödörbe feküdnek,de akkor még február volt és annyira hideg,hogy a tűzhelyel melegítettünk a házban.Tehát ez nem ürügy.Asszem az volt a gond,hogy a párom betemetett aznap délután egy kedvenc lyukát,ahol időnként elrejtett valamiket és szerintem bosszúból nagyobbat csinált.:))
Nagyon mérges volt,amikor vissza akartam kaparni.Szóval szerintem tuti mérges volt közben.:)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

:)))) Haláli!

LNóri írta...

Jaj de édes, okos pofija van. Tuti melege volt és azért csinálta :)
Kéne neki légkondi a házába

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Hát Ildikó! Nagyon jó, hogy megosztottad velünk ezt a kis történetet. Nagyon édes pofa ez a kutyus. Látszik, hogy milyen nagy munkában volt. :)))) És milyen jó kis bunkit csinált magának! :))))
Puszi!