2010. január 7., csütörtök

Kreativ Blogger Dij!

A napokban nagyon kellemes meglepetes vart engem Ergatol.Nekem adta tovabb ezt a dijat kivancsisagbol:)) Nagyon szepen koszonom Erga!!!7 pontban kell magamat bemutatni.Hat megprobalom szukre venni.Nem konnyu,mert tudnek meselni.Ha en egyszer elkezdem:))
szoval:
1. Egy nagyon vidám,optimista természetû,család,barát szeretõ ember vagyok.16 éve együtt vagyok a párommal és Belizeben egy kis szigeten élünk.
2. Van egy kis éttermünk,amit ketten a párommal csinálunk és nagyon szeretjük.Otthon ápolónõ voltam és másodállásban egy kis zenekarban énekeltem.
3. Szerencsés alkat vagyok,akinek eddig még az álmai megvalósultak.Hogyan csinálom?Egyszerûen megragadom az ezzel kapcsolatos adandó lehetõségeket.
Merni kell!!!
4. Ha valamiben nem jól érzem magam,vagy nem megy,merek változtatni.
5. Egy nagyon kitartó,kreatív típus vagyok.Eddig még semmi nem fogott ki rajtam.Addig csûröm-csavarom,amíg meg nem oldom,
akár az élet dolgairól legyen szó,akár egyszerû mütyûrökröl.
6. Egy bajom van.Nem tudok felnõtt lenni igazán.Vagyis nem tudom,mit jelent ez ,mert én nem úgy élem meg,mint az átlag ember.
Én munka közben is vidám vagyok és ettõl még csak úgy pörög a meló.Gyerünk,menjünk,csináljuk típus vagyok.
7. Mi az,amit nem szeretek?
-A lusta,érdek,áskálódós,hazug embereket.Szerencsére ,hamar kiszagolom és lezárom magam velük szemben.Nem szeretem a konfliktusokat,
de a lehetõ legjobb pillanatban ami a szívemen,az a számon és határozottan.Utálok kertelni.Abból senki nem ért,de sosem vagyok bunkócska.
-Viszketek a hírektõl,híradótól,hasonló mûsoroktól,mert sajna mindig csak az agykárosító,
idegölõ dolgokról tudnak beszélni és szerintem hatalmas negatív tömegpszichózis .Miért nem lehet szép dolgokról is hírt adni?Mindig csak a rossz..brrrr!!!
Idegesen nem lehet életet építeni.Mi a párommal semmi ilyesmit nem figyelünk.Tájékozódunk,de nem ész nélkül.
Õ is megértette és Õ is sokkal máskép lát mindent és sokkal nyugisabb,boldog.
Mi az amit szeretek?
A szép emberi érzelmeket,apró-cseprõ mindennapi örömöket,mert ha ezt meglátod,megérzed ,ezekbõl épül fel a boldogságod,
életed,optimizmusod,pozitív érzelmeid és szerintem sokkal könyebb dolgozni is és a nehéz helyzeteket átvészelni,megoldani.

En is szeretnek megtudni 7 dolgot ,Bekatarol es L Annarol es Ildikorol,ezert En nekik adom tovabb ezt a dijat nagyon sok szeretettel,de meg tudnam masnak is,csak nem tudom,lehet-e tobb embernek is,ha akarja az ember...?

6 megjegyzés:

POÉ írta...

Nagyon örülök ,hogy rólad is olvashattam!
Én is nagyon szeretem a pozitív dolgokat és persze embereket !Klassz hogy ez a hobby ennyire sokszínű társaságot hoz össze, a világ számtalan pontjáról !!!

Erga írta...

Ildikó, nagyon köszönöm, hogy írtál magadról olyan jó volt megtudni ezeket a dolgokat, de különben én tudtam, hogy te egy nagyon pozitív, barátkozó, értékes ember vagy. Maradj is ilyen mindig azt kívánom neked!!!
Egy dolgot még kérlek árulj el magadról, hogy kerültetek Ti Belizbe?

ekszerlada írta...

Hihihi a parom bolond pecas es 5 evvel ezelott kijott pecazni 2 hetre. A harmadik nap felhivott es nagy boldogan mondta:Ide fogunk diszidalni.Benne vagyok-e.Persze,kiakadtam,hiszen abszolut nem beszeltem angolul,de azt mondta,megtanulom majd.Hat aztan nagy nehezen ravett.Nagyon nehez volt az elso evem,de most mar boldogan karatyolok es boldog vagyok,hogy vegre angolul is beszelek,mert mindig is szerettem volna.Nagyon roviden ennyi:))Koszonom,hogy ilyen kedves vagy!Szeretnelek megismerni eloben is!Remelem,sikerul egyszer!!!

Erga írta...

Én meg köszönöm a választ, vagány és bátor csaj vagy és ha Budapestre jössz én is szívesen megismerkedek veled. Nem ígérem, hogy a napokban mennék Belízbe. :_))))))Puszillak. Erga

Hermann Ildikó írta...

Szia Ildikó!
Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen. Egyszer tavaly már kipécéztek, akkor írtam magamról 7 dolgot, ha van kedved olvasgasd el 2009. februárban tettem fel a blogra. Azért megpróbálok még összeírni magamról pár dolgot! Teljesen olyannak írtad le magad, amilyennek elképzeltelek, ez olyan érdekes! Jó volt olvasni rólad! Klassz, hogy ilyen életet éltek és főleg ilyen csodás helyen. Ott talán nincsenek is depressziós, szomorú emberek. Én is néha eljátszom a gondolattal, de 3 gyerekkel az ember már nem ugrálhat, felelőtlenség lenne, csak ábrándozom. Az is jó néha! Puszillak és köszi mégegyszer!

Gini írta...

Csodásak az ékszereid, látom, megelőztek engem a Kreatív Blogger díjjal :)