2010. június 23., szerda

Tűzijáték????


Kedves Barátaim,ismerőseim!!
Akinek van Facebookja,csatlakozzon az árvíz károsultak megsegítéséhez!!Lehet szavazni,hogy legyen-e idén tűzijáték,vagy inkább ezt a közpénzt(több száz millió ft-ról van szó!) az árvíz károsultaknak adják!
Én leszavaztam az idei tűzijátékot!Szeretem,mert összeterel bennünket egy kicsit, de most sokkal fontosabb a bajba jutottak megsegítése,majd utána ha minden oké,bulizunk velük együtt!!!:))))
Ha Te is így gondolod,és van Facebookod,szavazz Te is!!
http://www.facebook.com/group.php?gid=137772489566175

7 megjegyzés:

Chinita írta...

Én is láttam ezt a csoportot, és jó ötletnek tartom! De szerintem ez nem hivatalos csoport.:( Nem hiszem hogy lenne belőle valami, sajnos.:(( Ha máshogy tudja valaki, cáfoljon meg...

AgnesBeads írta...

Én nem facebookozom, de teljesen egyetértek Veled. Az idén nyugodtan elmaradhatna a tüzijáték,senki nem halna bele, és ezeknek az embereknek igazán nagy szükségük lenne rá!
Mivel én arról a környékről való vagyok, nagyon sok olyan hír is eljutott hozzám, ami semelyik médiában nem látott napvilágot. Felsőzsolcán azokból a házakból, ahonnan ki kellett költözniük az embereknek, az ingyenélő "polgártársaink" azonnal megjelentek és vittek mindent, amit csak lehetett. Hiába próbálták védeni ezeket a házakat, nem lehetett mindegyik mellé őrt állítani. Sikítozásokkal, és mindenféle őrjítő zajokkal megtűzdelve teltek az amúgy sem nyugodt éjszakák. Sokan öngyilkosok lettek.
Háát, ilyen borzalmakat hallottam, és nem hiszem, hogy ez kitaláció.

ekszerlada írta...

Chinita!
Itt találtam én is,egy hivatalos Fideszes Honlapon,azaz Varga Mihály Honklapján!!Mindenről tudnak hidd el!!
Olvass csak itt bele!!:
http://fidesz.hu/index.php?Cikk=152046

ekszerlada írta...

Sőt,már értesültek is a kérésről és most utánna is néznek,hogy meg lehet-e ezt valósítani!
Ági!Ez borzasztó!!A szívem szakad meg értük:(((
De most tényleg oda kellene már lépni a kormánynak,bár sajnos azt nem tudni,ki rendelkezik-e felől a pénz felöl...
Ezen most én elgondolkoztam,hogy ki mondhatja erre rá az igent?Milyen szabályok vannak erre?Engedik-e a szabályok ennek az összegnek a felhasználását???Ez rejtély,de remélem,fel lehet használni!!!Nagyon remélem!!!

Chinita írta...

Remélem bejön a "sok kicsi sokra megy"... Én beléptem már.:)

ekszerlada írta...

Itt a kormány válasza!!
http://fidesz.hu/index.php?Cikk=152062

ekszerlada írta...

Sajnos Ági,ezt olvastam más írásában is...!4Ez felháborító és borzalmas és akkor most?????Most mi lesz???Hogy fogják el ezeket a tolvajokat vajon?Mivel ezt igérték....Úgy látom,nem ilyen egyszerű ez!És bánt,nagyon bánt engem személy szerint,hogy ilyen előfordulhat ott,ahhol mindig azt hallottam,Magyarországon békések az emberek...már nem lehet az senki...ugyan mitől???Csak tudnám,hogyan lehetne ezt megakadályozni???
Tiszta szívemből sajnálom az embereket,akik ilyeneken mennek keresztűl és még védekezni sem tudnak...ahhhh